خرید اسپری پماد محلول بی حسی تاتو موقت دائمی متحرک موقت 2023

خرید اسپری پماد محلول بی حسی تاتو موقت دائمی متحرک موقت 2023

sprybaranbadan

اسپری تاتو Easy Tatoo مخصوص اقایان خوش سلیقه و خفن 

 

 

اسپری تاتو Easy Tatoo مخصوص اقایان خوش سلیقه و خفن

 

 

حتماً تا کنون برای شما نیز اتفاق افتاده است که طرحاسپری تاتویی توجه شما را به خود جلب کرده باشد، اما به دلیل معایبی که تاتوی دائم دارد از داشتن و لذت بردن از آن صرف نظر کرده اید. اسپری تاتو ایزی تاتو به شما این امکان را می دهد که هر تاتو و با هر طرح و برای هر مدت زمانی لیست قیمت اسپری موقت که دوست دارید در اختیار داشته و از آن لذت ببرید. هر گونه طرح و عکس رنگی و یا سیاه و سفید را که کپی یا پرینت معمولی می باشد با هر دقت بر روی پوست خود انتقال دهید. با این اسپری می توانید طرح های ظریف حتی در حد باریکی یک تار مو ، طرح های سه بعدی را به آسانی بر روی پوست منتقل کنید و هر زمان که خواستید آن را پاک کرده و با طرح جدیدی جایگزین کنید.
قابل توجه است که آب تنها و یا شنا کردن باعث پاک شدن آن نمی شود. همچنین از آنجایی که Easy tattoo توسط لیدوکایین و الکل پاک نمی شود این امکان را به تاتو کاران می دهد لیست قیمت انواع اسپری  که از آن برای پیش طرح تاتوی دائم خرید پستی پماد بی حسی تاتو برای راحتی و دقت در کار استفاده نمایند.
250 میلی لیتر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: sprybaranbadan ? تاريخ: دو شنبه 6 مرداد 1399برچسب:اسپری تاتو Easy Tatoo مخصوص اقایان , ? موضوع: <-CategoryName-> ?